پذیرش بیماران دارای وقت قبلی:
- مراجعه بیمار به واحد پذیرش با دستور پزشک
- ارجاع بیمار(همراه با پرونده بستری در صورت وجود سابقه بستری) به کلینیک سلامت
- انجام اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده در واحد پذیرش
- مراجعه بیمار به حسابداری
- بازگشت بیمار از حسابداری و اخذ رضایت نامه
- هماهنگی با بخش مورد نظر جهت اختصاص تخت
- انتقال بیمار به بخش
نحوه نوبت دهی جهت پذیرش بستری:
- مراجعه بیمار به واحد پذیرش با دستور پزشکان مرکز
- هماهنگی با واحد مربوطه جهت تهیه Device در صورت نیاز
- تعیین نوبت بستری در اولین نوبت موجود
- تحویل برگه بستری نوبت داده شده به بیمار جهت مراجعه در روز بستری
مدارک لازم جهت بستری بیماران:
- برگه دستور بستری پزشک معالج
- شناسنامه، کارت ملی ، دفترچه بیمه
- معرفی نامه بیمه تکمیلی جهت ارائه به واحد حسابداری
- در پذیرش بیماران زیر 18 سال حضور پدر یا قیم قانونی به همراه شناسنامه
- همراه داشتن ودیعه لازم که در زمان نوبت دهی به بیمار اطلاع داده شده است
اطلاعات لازم جهت پذیرش بیمار
- پس از اختصاص تخت و پایان فرآیند پذیرش و تائید مالی، بیمار به بخش مربوطه منتقل می شود.
- مطالعه و کنترل اطلاعات مندرج در برگه پذیرش و دستبند شناسائی بیمار توسط بیماران محترم یا همراهان ایشان به منظور تائید صحت اطلاعات الزامی است.
- میزان مبالغی که پس از پذیرش از بیماران محترم دریافت می شود، فقط پیش پرداخت بوده و میزان کامل هزینه ها توسط واحد ترخیص اعلام می گردد.
- برگه راهنمای هزینه های بیمارستان در زمان پذیرش توسط همکاران واحد به بیماران محترم ارائه خواهد شد.
- ورود کودکان زیر14 سال به بخش بستری در ساعت ملاقات ممنوع می باشد.
|